ماژول سایدبار

This is a sample module published to the sidebar_top position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_bottom position below the menu.

خانه

مگانفت

خدمات

محصولات

فرم ها و راهنماها

مستندات

مخزن

پشتیبانی

تماس با ما

ماژول سایدبار

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.
مراحل دریافت گواهی الکترونیکی CPMIS

مراحل صدور گواهی الکترونیکی و ایجاد نام کاربری در سامانه CPMIS به شرح زیر می­باشد:

درخواست صدور گواهی الکترونیکی برای ارکان خارج از صنعت نفت

  1. دریافت فرم درخواست صدور گواهی الکترونیکی و تکمیل آن.

توجه: وارد نمودن اطلاعات صحیح خصوصا آدرس پست الکترونیک در فرم درخواست الزامیست و در صورت مشخص شدن عدم صحت اطلاعات پس از صدور گواهی الکترونیکی، گواهی صادره از سوی مرکز مگانفت ابطال خواهد گردید و مسئولیت هرگونه مغایرت و اطلاعات نادرست در مدارک و فرم­های ارائه شده از نظر حقوقی و جزائی بر عهده ارائه کننده مدارک می­باشد.

  1. رجوع به دفاتر ثبت نام مگانفت و ارائه مدارک مورد نیاز به همراه فرم تکمیل شده درخواست صدورگواهی الکترونیکی
  2. پرداخت هزینه توکن امنیتی و صدور گواهی، بر اساس نرخ­های مصوب صدور گواهی الکترونیکی
  3. صدور گواهی الکترونیکی پس از تایید صحت اطلاعات مندرج در فرم­های ثبت­نام، بر اساس مدارک ارائه شده.
  4. تحویل گواهی الکترونیکی صادر شده بر روی توکن امنیتی سخت­افزاری به همراه پرینت مشخصات گواهی الکترونیکی صادره به متقاضی
  5. پس از صدور گواهی الکترونیکی توسط دفاتر ثبت­نام مرکز مگانفت و دریافت آن توسط متقاضی، جهت ورود به سامانه CPMIS لازم است اطلاعات کاربری و گواهی الکترونیکی در این سامانه ثبت گردد. برای این منظور با مراجعه به واحد پژوهش و فناوری مربوطه، اقدام به تعریف نام کاربری و سطح دسترسی در سامانه CPMIS گردد.
  6. دریافت فرم درخواست صدور گواهی الکترونیکی و تکمیل آن.

درخواست صدور گواهی الکترونیکی برای ارکان داخل صنعت نفت

توجه: وارد نمودن اطلاعات صحیح خصوصا آدرس پست الکترونیک در فرم درخواست الزامیست و در صورت مشخص شدن عدم صحت اطلاعات پس از صدور گواهی الکترونیکی، گواهی صادره از سوی مرکز مگانفت ابطال خواهد گردید و مسئولیت هرگونه مغایرت و اطلاعات نادرست در مدارک و فرم­های ارائه شده از نظر حقوقی و جزائی بر عهده ارائه کننده مدارک می­باشد.

  1. تحویل مدارک به همراه فرم تکمیل شده درخواست صدور گواهی الکترونیکی به واحدهای پژوهش و فناوری مربوطه
  2. ارسال مدارک مورد تایید به دفاتر ثبت­نام مرکز صدور گواهی الکترونیکی نفت از طریق مرجع طرف قرارداد با این مرکز
  3. صدور گواهی الکترونیکی درخواست­های وارده توسط مرکز مگانفت
  4. تحویل توکن امنیتی حاوی گواهی الکترونیکی صادر شده به مبدا دریافت درخواست توسط دفاتر ثبت­نام مگانفت
  5. ارسال توکن امنیتی حاوی گواهی الکترونیکی به واحدهای پژوهش و فناوری
  6. تعریف نام کاربری و سطح دسترسی در سامانه CPMIS
  7. تحویل توکن امنیتی به متقاضی توسط واحدهای ذی­ربط در شرکت­های نفتی

توجهات:

  • مسئولیت هرگونه مغایرت و اطلاعات نادرست در اسناد ارائه شده از نظر حقوقی و جزائی بر عهده ارائه­ کننده مدارک و اسناد می­باشد.
  • دفاتر ثبت نام گواهی الکترونیکی میانی نفت موظف است برای احراز هویت نمایندگان شرکت­ها، مدارک هویتی اعم از شناسنامه/گذرنامه، کارت ملی اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست­ کننده و معرفی­نامه از طرف سازمان را بررسی نمایند.
  • مرکز صدور گواهی الکترونیکی حق کنترل مشخصات آدرس، تلفن و پست الکترونیکی درخواست­کنندگان را دارد.
  • در صورت لزوم، استعلام از مراجع ذیربط (مانند استعلامات از سازمان ثبت احوال) صورت می پذیرد .
  • کنترلهای دیگری نیز ممکن است بر اساس صلاحدید دفتر ثبت نام صورت گیرد. بدیهی­ست کنترلهای لازم جهت صدور گواهی توسط مسئولین دفاتر و همچنین در وبسایت مگانفت اعلام خواهد گردید.